Praktyki od chwili dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good owo Great” Jima Collinsa.

Jest owo pozycja bibliograficzna o zarządzaniu, która wyjaśnia, z jakiego powodu niektóre firmy dokonują skoku od chwili dobrego aż do wielkiego… oraz inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki spośród nami http://www.dominczak.pl studentami, niemniej jednak jest niejaki rozdział, jaki jest ściśle mówiąc apropos naszej branży, iż chciałem się przedtem z wami podzielić oraz nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, wszak oto jego sedno:

Dobre aż do wielkich transformacji nierzadko wyglądają jak dramatyczne wydarzenia w celu tych, którzy obserwują z zewnątrz, atoli są w istocie organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają z wykorzystaniem długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, iż nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej ewentualnie szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre tudzież wielkie firmy podążały w ciągu przewidywalnym wzorcem budowania tudzież przebijania się, który wymaga wysiłku, żeby się rozkręcić, jak ciężkie koło zamachowe; niemniej jednak gdy aktualnie się rozkręci, nabiera rozpędu oraz trafia w punkt przełomowy, który staje się nie do zatrzymania tudzież przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale gros firm działa podług innego schematu… pętlica zagłady.

Zamiast akumulować impet, starają się zignorować proces budowania zaś w tej chwili przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, aliści krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, ponieważ nie udaje im się zdołać zachować spójnego kierunku, więc próbują innej krótkoterminowej taktyki, by trwać natychmiastowe rezultaty zaś z większym natężeniem rozczarowujące wyniki zdarzają się dla dalszego rozczarowania, zaś w tej chwili są w pętli zagłady zaś zmierzają aż do katastrofy.

To samo przebieg zdarzeń się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne albo przeciętne staż gonią w ciągu krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, finanse oraz zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być przypuszczalnie jest owo interes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, względnie katalogów, względnie mediów społecznościowych.

Próbują czegoś za pośrednictwem miesiąc względnie dwa, nie podoba się wyniki, ergo skaczą z tego do innej strategii obiecując znajdować się świętym Graalem.

Ale w żadnym wypadku nie pozostają całkiem długo, ażeby utrzymywać się jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest spośród doborem pacjentów.

Wiele praktyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta veto pacjenta kosmetycznego, który byłby zasługujący 10x ich początkowej inwestycji, jeśli ulokować mapa w miejscu, iżby je pielęgnować, wskutek tego dosłownie stają się staż „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego aż do wielkiego”, oto co robi praktyka odnosząca sukcesy, iżby wzdrygać się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji a utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy tudzież siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki natomiast dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie i NIE zmieniają kierunku dla krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które nieustannie się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani tudzież w największym stopniu dochodowi pacjenci kosmetyczni; od tego czasu określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych do nich. Wiążą się, kształcą tudzież budują zaufanie spośród tym pacjentem zanim spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od chwili pierwszego telefonu, kto wykonują, tak aby umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji a dalszych działań. Dają pacjentowi eksperyment WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, żeby powrócić, recenzja, odnoszą się a udostępniać na własnych platformach społecznych, stąd inni potencjalni pacjenci odkrywają cię zaś ukończyć za pośrednictwem swoje procesy, oraz oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się oraz akcji na społecznych z tej przyczyny więcej pacjentów sprawić to samo oraz no później tudzież no tak dalej.

Więc obecnie masz proces natomiast schemat, jaki buduje rozpęd, w związku z tym masz żelazny ruczaj pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To zupełnie nie było ważniejsze niż teraz, ażeby Twoja doświadczenie działa podczas gdy dobrze naoliwiona maszyna, która prawdopodobnie utrzymać się przy życiu burze konkurencji tudzież COVID natomiast co popadnie innego przychodzi na nasz sposób.

Skontaktuj się ze mną, jeśliby mógłbyś skorzystać z pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od czasu 20 lat i mogę zaoszczędzić Ci ogrom czasu, pieniędzy i kłopotów.