Jak urobić potencjalnego pacjenta do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki przypadkiem stanowić frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, kapitał zaś trud w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl przy użyciu drzwi, niemniej jednak zbyt wielu z nich nie zarezerwować z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy owo konkurencja? Czy owo twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży za pośrednictwem 20 lat oraz pisząc książkę na ten temat, jest to…

Powodem nr 1, w celu którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, że nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, że możesz ten kłopot wcale łatwo poprawić, iżby powiększyć własny współczynnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co w gruncie rzeczy rzeczywiście kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, szczęście tudzież miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, iż chcą pozostać konkurencyjni na rynku, mieć wygląd lepiej teraz, kiedy są świeżo upieczonymi singlami, wybierają się na zjazd klasowy tudzież chcą wzbudzić wrogość obok starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, że twój pacjent kosmetyczny chce spekulować się lepiej – kropka! Wierzą, że zdrowszy wygląd sprawi, iż poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą przeciwnie znaleźć odpowiedniego chirurga, jaki im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami a rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz dobry wynik, w sąsiedztwie minimalnym bólu tudzież dyskomforcie, natomiast iż jego bytowanie ulegnie poprawie.

Zajmujesz się w takim razie uczuciami. Pacjent utrzymany w porządku chce się zachodzić w głowę wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, znaczący a szanowany. Chce wiedzieć, że zależy Ci na przedtem jak na osobie oraz że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani z życzliwością tudzież szacunkiem i, explicite mówiąc, jeśliby nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od chwili Ciebie i Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą aż do Twojego konkurenta, kto potraktuje ich lepiej, zaś oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać spośród Tobą a Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, że ewentualny chory poczuje się dobrze, bieżący zaś komfortowy, tudzież oraz zrozumienie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od budowania rapportu w ciągu pierwszej ustalenia telefonicznej z pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, tak aby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, rasowy i przeszkolony w używaniu tonu głosu a strategicznych skryptów, tak aby „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji z Tobą.

W przeciwnym razie, jeżeli nie być może http://www.suchcicki.pl przebyć za pomocą recepcjonistę, pod żadnym pozorem nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się nasamprzód przedstawić, tudzież potem wyszkolić się imienia dzwoniącego, by mogła go fetować za pośrednictwem skończony Chronos trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi zaś sprawia, że pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi być i ocykany w zadawaniu konkretnych pytań zaś uzyskanie odpowiedzi od chwili rozmówcy, jaki przenosi je do harmonogramu konsultacji spośród tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich gdy procedura, którą są zainteresowani, i w następnej kolejności poręka ich, że jest owo wielce popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich w wyższym stopniu swobodnie.

Twój recepcjonista musi być również doświadczony w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu darować go do nich.

Na przykład, być wyposażonym recepcjonista konwersji wcześnie, oferując alternatywa dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są dalej dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą aż do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt co niemiara czasu pomiędzy tym, gdy rozmówca dotarł do Ciebie, zaś tym podczas gdy może Cię odwiedzić jest niebezpieczne. Mogą swobodnie trwać nadal metoda swoich konkurentów, którzy mogą pomieścić harmonogram rozmówcy lepiej albo porozmawiać spośród przyjaciółmi, którzy mówią im spośród niego a no dalej.

Wypełnij ów okres opóźnienia a pozostać w kontakcie spośród potencjalnym pacjentem do budowania zaufania, w toku podczas gdy oni czekają na ich konsultacji spośród tobą.

Miej strukturę w miejscu, dokąd „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się zastać się z tobą osobiście.

Na przykład, podczas gdy na odwrót zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą lub cyfrowo urzędowy pakiet informacyjny w celu pacjentów, jaki zawiera list od chwili Ciebie a odręczny uwaga od czasu koordynatora pacjentów, jaki cieszy się na zebranie z nimi. Dołącz konkretne informacje na temat procedury, którą są zainteresowani, swoje referencje tudzież zdjęcie, biografię biura oraz personelu, zasady oraz wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR z linkiem aż do swojego kanału YouTube, żeby mogli „zobaczyć” cię w charakterze autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje oraz świadectwo z pracy odkąd innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki z linkami do konta Instagram, by zauważyć przed / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyczuć się tak, niejako nuże Cię poznał oraz pozycjonuje Cię jak eksperta. W ten strategia pojawiają się one wielce z większym natężeniem gotowy, aby powiedzieć „tak” aż do Ciebie.